6 Ağustos 2012 Pazartesi

Yeni Transferler v1

Yine her sezon olduğu gibi zor bi transfer sezonunu geride bırakmak üzereyiz.Bizim için gerçekten zor geçti çünkü neredeyse her transferimiz yılan hikayesine döndü.Hepsinde ayrı laf dalaşları, aynı süreçler.Belki Dany transferini bunlardan ayırabiliriz.Ama sonuç olarak Süper Lig'in üstünde, Şampiyonlar Ligi için yeterli bi kadro kurduğumuza inanıyorum.İnanmak istiyorum :)

Dany Nounkeu

Transfer döneminin bizim için en sancısız, en sürpriz transferiydi diyebilirim.Ortada oyuncuyla ilgili en ufak haber yokken birden açıklandı.Çoğu kişinin aksine nokta atışı olduğunu düşündüğüm bi transferdi.Belki klişe olacak ama ligi tanıması bizim için en büyük artısı gibi gözüküyor.Genel olarak da şöyle bi düşünürsek, ligimizde bize gelebilecek en kaliteli stoper Dany'di.Yetenek olarak da çok beğendiğim bi oyuncuydu.Hatırlıyorum, geçtiğimiz sezon Gaziantep'le deplasmanda oynadığımız maçta, bu adamı bize çok yakıştırıyorum demiştim.Sanırım malum olmuş.

Konuya dönecek olursak, sanırım Dany bu sezon fazla forma şansı bulamayacak.Ama özellikle Ujfalusi takımdan ayrıldığında bi 5 yıl as oynayacağını düşünüyorum.Doğrusunu isterseniz çok da güveniyorum.



Hamit Altıntop

Hamit belki de tüm Galatasaraylıların takıma yakıştırdığı bi oyuncu oldu her zaman.Adı Fenerbahçe'yle geçtiğinde bile onu çubukluyla düşünmek istemiyordum, çünkü her zaman günün birinde parçalıyı giyeceğini düşünüyordum.Biraz çalkantılı da olsa dileğim gerçek oldu, bizim için çok da güzel oldu diyebilirim.

Hamit'in kalitesini oynadığı takımlara bakarak tahmin edebiliriz.Henüz 2 sene önce Bayern Münih gibi büyük bi takımın önemli parçalarından biriydi.Geçen sezon transfer olduğu Real Madrid'de fazla forma şansı bulamasa da oynadığı bi kaç maçta sırıtmamıştı.Şimdi böyle yüksek standartta bi oyuncu ve buna  ek olarak Türk statüsünde olan bi oyuncuyu aldıysanız, büyük iş yapmışsınız demektir.

İşin taktik kısmına değinirsek, Hamit Fatih Terim'i en çok rahatlatacak isim olacaktır şüphesiz.Sağ bekin mi sakatlandı ? Koy Hamit'i sırıtmaz.Orta sahan mı cezalı ? Koy Hamit'i krallar gibi oynasın.İşte bu yüzden Hamit gibi bi adam her teknik adamın istediği bi adam.



Diğer  yazımda Umut,Amrabat ve Burak'ı değerlendireceğim.Umarım o zamana Melo da gelir ve ağzımızın tadıyla onu da değerlendiririz.

-Okan Eleman

0 yorum:

Yorum Gönder